10th week! aankomst mama + start GOR!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Cherelle Peters - WaarBenJij.nu 10th week! aankomst mama + start GOR!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Cherelle Peters - WaarBenJij.nu

10th week! aankomst mama + start GOR!!

Door: Cherelle

Blijf op de hoogte en volg Cherelle

31 Oktober 2012 | Australië, Sydney

Hi Mates and happy Halloween! Dit wordt weer een laaaange Blog, dus bereid je voor!

Het is alweer woensdag! en vandaag is mama om 11.33 in Sydney geland! Zo gek dat ze nu opeens hier is!
Heb haar van het vliegveld opgehaald en samen naar het Hotel gegaan, had namelijk ook vrij van stage, dus dat was wel even lekker! Ging allemaal niet heel lekker met OV hier..
Heenweg had ik echt dikke vertraging en terugweg stonden we voor de verkeerde 21 Oxford Street, je hebt er dus 2, ieder gebied heeft eigen nummers en wij stonden in Bondi junction ipv Oxford Street.. hebben we toch nog de taxi moeten pakken, gelukkig is het niet al te ver, maar helaas moet je hier iedere keer de bus nemen, dus moet ik zelf ook steeds bustickets kopen.. maarach!
Het hotelletje is erg leuk, heel simpel.. niet te groot, maar goed genoeg voor mij, eventjes RUST van het stagehuis, haha! Er is ier ook een zwembad, maar helaas hebben we geen eigen bad.. Kamertje is ook simpel, maar alles zit erin wat we nodig hebben! ook gratis Wifi en dat is helemaal topppp aangezien ik de reis hier lekker verder kan plannen!

Wij zijn vandaag nog even ergens wezen lunchen, weer terug naar de kamer gegaan en toen naar mijn huis(je) gegaan. Beetje een 'rondleiding' gegeven haha en een beetje mijn spulletjes gepakt bij elkaar geraapt..
Ik had nog niet echt een planning gemaakt, dus we gingen uiteindelijk naar Bondi Beach :) Was ook super lekker weer, dus daar was het gelukkig wel een lekker avondje voor! Daar zijn we lekker even wezen wandelen en zijn we bij Bondi Pizza gaan eten, echt super lekker gegeten!!! Toen weer terug naar huis, spulletjes gepakt en naar hotel gegaan.. Heb lekker me vuile was meegenomen, want hier hebben ze in ieder geval goede wasmachines, dus nu kan ik lekker alles in 1 keer erin gooien en is het in ieder geval goed schoon! ( hoop ik ) hihi!

Afgelopen week was een leuke drukke week!!
Heb afgelopen vrijdag en zaterdag gewerkt voor dat catering bedrijf Kubarz, vrijdag was een cocktail shift voor een Pink Ribbon Event waar we Pink Stilletos moesten maken en zaterdag was een lange shift ergens in Kangaroo Valley.. We moesten er met het Kubarz busje naartoe en het was 2 en een half uur rijden.. maar wel lekker wat verdient!

Dit weekend staat ook helemaal in het teken van Halloweeen!!!!
Vrijdag en zaterdag zijn er al allemaal feestjes geweest.. afgelopen zaterdag zijn er erg veel mensen uit het huis op stap gegaan, helemaal verkleed.. amateur en ook nog best wel goeie haha, ik heb me helemaal kapot gelachen!! Ik bleef maar thuis, was moe van het werken en ging lekker filmpje kijken.. was namelijk al vanaf half 5(!!) wakker! De film was een thriller over een roommate, dus dat was lekker toepasselijk voor HAlloween en iedereen die een roomy heeft ( IK DUS )!

Zondag lekker helemaal niks gedaan, beetje geshopt in Westfield, boodschappen gedaan, serie kijken, op me kamertje gezeten, lekker luieren dus ....

Maandag en Dinsdag waren opzich wel lekkere dagen op stage, voor het eerst hoefde ik op maandag geen bagage te doen! een collegaatje van mij die vaak snachts werkt kwam zelfs naar me toe met: 'Als je vragen hebt of wat nodig hebt, of je hebt info nodig of weet ik veel wat .. gewoon zeggen! als je achter de receptie wilt werken kan dat etc etc, wat je zelf wilt, als je er maar wat aan hebt en er wat van leert.. bagage doen ze in het weekend ook zonder jullie, dus waarom zou dat doordeweeks niet kunnen?' . Echt de eerste in 2 maanden die een beetje interesse toont en vraagt of iets wil weten over Base over taken, etc.. super lief ! de HBW op dinsdag was ook weer een succes dus mijn laatste dagen waren gelukkig niet zo erg, wel erg stressy, maarja..

Gister ook nog even naar Establishment geweest! dit is een Salsabar en het is onwijs gezellig daarzo! als je die mensen ziet dansen word je zoo jaloers! echt heerlijk om naar die mensen te kijken! Ook was Sherie Lee er voor het laatst ( voor mij dan ) , echt een super leuke meid die ik heb leren kennen, dus dat was wel echt jammer! maar we houden contact :D

Het was dus een druk weekje met plannen en werken plannen en werken en stage! maar nu gelukkig 2 weken vakantieeeee!
Ik slaap lekker bij mama op de kamer, dus nu voelt het ook echt lekker als een vakantie, alhoewel ..... ik had vandaag echt stress met al dat regelen enzo .. ik wil echt dat alles goed gaat..
Morgen ook weer een drukke dag ingeplanned met WhaleWatching, Lunch bij Fort Denison, Sydney Tower en een beetje sightseeing door de City .. moet nog langs me werk en Pharmacy en in de avond weer ergens eten en misschien een drankje doen !

alleen niet te laat maken want voor Vrijdag staat op de planning: om 7 uur vertrekken voor Featherdale ( soort dierenpark met koala's, kangaroo's en nog meer dieren! ) , Max Brenner Chocolate Bar en Extablishment/ O'bar

Zaterdag: Bondi to Coogee Walk, naar The Rocks Market, Dinner @ Darling HArbour + Firework en daarna misschien San Churro of een leuke bar ergens :)
Er komen natuurlijk nog wel wat dingetjes tussendoor, maar dat zijn de dingen die ik sowieso heb ingeplanned voor de dag!

Aantstaande Zondag gaan wij natuurlijk beginnen aan onze reis: The Great Ocean Road! ik hoor er erg veel positieve dingen over en blijkt best mooi te zijn, ik ben echt benieuwd hoe dat is.. we gaan een autootje huren en trekken erop uit van zondag tot zondag! moet opzich genoeg zijn voor deze trip!

Geen Blog dus zondag/volgende week, maar in de volgende blog zal genoeg leuke dingen beschreven staan die we hebben meegemaakt en hebben gezien!

De foto's upload ik op FB aangezien het op waarbenjij.nu niet zo goed werkt, maar die komen dus pas over ong. 2 weken!
Ik ben echt super benieuwd hoe het wordt, maar het wordt sowieso helemaal top, omdat we nu natuurlijk met zijn tweetjes zijn!

Nou, ik ga lekker slapen, het is hier nu bijna 12 uur, jaja.. 10 uur tijdverschil nu hierzo! oja en nog een verschil... 30 GRADEN hierzo!!
sorry, dat moest ik even kwijt, ik heb echt medelijden met jullie daar...

Goodnight! hopelijk heb ik jullie al lekker nieuwsgierig gemaakt voor mijn volgende blog!

Cheers! Veel liefs van Cher! xxxx

PS: Super bedankt voor de lieve kadootjes en brieven die ik heb gekregen! had ik echt niet verwacht en ik vind alles stuk voor stuk super leuk!! Diegene weten wel wie en wat en hoe :) hihi!
Echt onwijs lieff, hang alles boven me bed/op me nachtkastje! Dikke kus en knuf daarvoor!!!!

  • 31 Oktober 2012 - 14:17

    Maureen:

    Waauw, war een gave dinge ga je weer doen meid! Ook superleuk nu met je mams, geniet er heel erg van, en ik kan niet wachten op je volgende blog!:) hihi. Xxxxx

  • 31 Oktober 2012 - 14:21

    Maxine:

    Ah super leuk dat je nu ook gewoon echt vakantie hebt in Aus!! Lekker gezellig met je Mamsie en dan ook nog dat lekkere weer. De afgelopen dagen heeft het hier in NL super hard geregend, zo hard al mn winterjassen waren door gelekt elke keer, en in mn schoenen stond ook een aardige plas water..!! En kouuuudd!! 10 graden of zo steeds. Zo zie je maar weer wat een geluk jij nu hebt hihi. Al weer allemaal super leuke dingen die je doet joh en ben benieuwd naar je reis en alle leuke dingetjes die nog komen gaan. Mis je hier in NL! Heel veel liefs !! xxxxxxxxxx Max

  • 01 November 2012 - 09:23

    Alysia En Lianne :

    Wat leuk dat je moeder er is! En jij bent op tijd voor de whale-watching, ik ben jaloers!! En geniet van Max Brenner, dat is zo lekker! En de GOR... jouw vakantie komt helemaal goed, Have fun! Lianne

  • 01 November 2012 - 09:23

    Alysia En Lianne :

    Wat leuk dat je moeder er is! En jij bent op tijd voor de whale-watching, ik ben jaloers!! En geniet van Max Brenner, dat is zo lekker! En de GOR... jouw vakantie komt helemaal goed, Have fun! Lianne

  • 01 November 2012 - 09:23

    Alysia En Lianne :

    Wat leuk dat je moeder er is! En jij bent op tijd voor de whale-watching, ik ben jaloers!! En geniet van Max Brenner, dat is zo lekker! En de GOR... jouw vakantie komt helemaal goed, Have fun! Lianne

  • 01 November 2012 - 19:05

    Mhats:


    Hallo jullie twee leuke dingen gaan jullie doen ben echt super benieuwd hoe de whale watching is lijkt
    me zo enorm gaaf wel foto,s maken hoor.Je gaat natuurlijk ook met mama naar de salsabar meisjeee je zal versteld staan,je kan natuurlijk altijd bij je moeder een lesje nemen.
    Nou ben er zeker van dat jullie een enorm leuke tijd samen hebben geniet van elkaar en alle leuke uitjes.


    En niet te vergeten de 30 graden gelukkig heb je nog medelijden haha.

    Heel veel liefs mhatsarelxxxxx

  • 02 November 2012 - 20:12

    Sylvia Trouwborst:

    Hoi Cherelle,
    Vraag ns aan je moeder of zij op mijn mailtjes wil reageren?
    Zij weet wel waarom:-)

    We missen haar nu al, en jou ook, geniet maar lekker van elkaar en doe leuke dingen!!!

    xoxoxoxox

    Sylvia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cherelle

Ik ben Cherelle uit Rijswijk en ik ga voor 5 maanden stage lopen in Australië! Dit is mijn eerste grote reis in me eentje dus het gaan zeker 5 spannende maanden voor mij worden waar ik erg veel van ga leren!

Actief sinds 03 Aug. 2012
Verslag gelezen: 405
Totaal aantal bezoekers 10272

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2012 - 01 Augustus 2013

Stage Australië!

03 Augustus 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: