9th week! alweer 2 maanden in Sydney!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Cherelle Peters - WaarBenJij.nu 9th week! alweer 2 maanden in Sydney!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Cherelle Peters - WaarBenJij.nu

9th week! alweer 2 maanden in Sydney!!

Door: Cherelle

Blijf op de hoogte en volg Cherelle

24 Oktober 2012 | Australië, Sydney

De tijd gaat echt veel te snel hierzo! Ik ben hier alweer 2 maanden en voor mijn gevoel is het al bijna December !!!

Over 1 weekje komt mama al en dan gaan we lekker een weekje de Great Ocean Road doen aan de Zuidkust! Ook heb ik al een hele drukke planning voor de boeg de eerste paar dagen in Sydney, want er zijn genoeg leuke dingen hier te doen haha! Dus mam, bereid je maar voor!

Ik weet het, ik ben een beetje laat met mijn blogg! Maar ik ben drukdruk met plannen voor het weekje weg, laatste dingetjes voor werk en ook natuurlijk SCHOOL!
Ik heb afgelopen weekend mezelf even opgesloten en aan school gewerkt, echt vreselijk .. Het was zaterdag 30 graden en ik zat in me kamer.. maarja.. er komen nog genoeg mooie dagen en ik moest sowieso om half 4 al van huis omdat ik mijn eerste werkdag had met dat Catering bedrijf Kubarz!

Het was een Private Party voor iemand die jarig was. Feestje was een Hawaiiaans Thema en was ergens in Hunter Ville!
Ik was er natuurlijk veel te vroeg en mijn collega van die avond was een uur te laat! Ik heb toen eventjes buiten staan wachten in het zonnetje en dat was nog niet eens zo heel erg met die heerlijke Hawaiiaanse muziek op de achtergrond, echt even een happy moment heb je dan!

Omdat hij te laat was werd ik eigenlijk een beetje in het diepe gegooid, omdat hij geen tijd had om dingen uit te leggen etc. Echt K*T !!! maar verder was het heel leuk en gezellig!

Aanstaande vrijdag heb ik een shift voor Pink Ribbon, en zaterdag moet ik naar Kangaroo Valley, en dat is 2.5 uur reizen, maar ze brengen me met een busje.. wel lekker verdienen hoor, afgelopen zaterdag was toch even 180 dollar, hihi!

Op stage is het niet echt vooruitgegaan, maar aangzien ik nu echt aan mijn stageopdracht moet beginnen kan ik wat meer daaraan werken en taken doen die ik voor mijn stageopdracht moet doen voor research.. Afgelopen maandag ook wel hele dag bagage, echt niet normaal... kan niks anders, gelukkig is het vandaag wat rustiger, dus hoop dat ik nog wat dingen kan doen voordat mama komt, want die blijft tot 15 nov en daarna heb ik nog maar precies 1 maand tot 15 dec voor alles met school!!

Afgelopen vrijdag voor het laatst naar de Noodle Market geweest, helaaaaaas, maar was gelukkig wel heel gezellig ( en LEKKER! ) daarna nog even een drankje gedaan @ The Three Monkeys & The Tilbury Hotel!

Oja, afgelopen donderdag ( vorige week dus eigenlijk al ) wilde ik eigenlijk ook al naar de Food Market gaan, maar een collegaatje van mij vroeg of ik wile helpen bij een Biatlon, twee uurtjes meehelpen, kreeg ik 45 dollar voor. dusja... WHY NOT :D haha

en oooook .. vorige week ( woensdag ) heb ik voor het eerst getennist!! aaah, dat heb ik echt zo gemist he! was echt onwijs leuk, even lekker bewegen, heb ik wel even nodig na die Food Market!

Ook ben ik vorige week naar een Salsabar geweest genaamd Establishment.. Was heeeeel gezellig! echt heerlijke muziek, maar wel echt levensgevraalijk om naar de andere kant van de zaal te komen!! Daar ga ik dus sowiso met mams naartoe! Wilde gister ook al gaan, maar kon helaas niet!

Verder... mijn weekend was dus niet heel boeiend haha en ik heb het meeste wel verteld ..

Oja, en ik word gestalkt door een Franse Gozer! bleh .. zag hem net weer voor het raam staan zwaaien!! iiieeek
Gelukkig gister wel een leuke backpacker ontmoet haha, geeft ook Snowboard les dus dat is natuurlijk ook wel handig!! hihi!

Ik heb nu dus in ieder geval meer shifts, maar je moet echt binnen een uur reageren , anders zijn ze alweer vol..

Ik heb trouwens al een tijdje geen post meer ontvangen, en nee dit is geen hint haha, maar ik had gehoord dat mensen post hadden gestuurd ( 2-3 weken geleden ) maar ik denk dat het gewoon even wat langer duurt, want andere mensen wachten ook al 2 weken op hun post..

Dus het is niet dat ik niet erop reageer, ik laat het namelijk wel weten als ik een kaartje ontvang!

Ik heb trouwens bijna mijn laatste boek van The Hunger Games uit.. echt balennn.. ik doe er echt heel zuinig mee, ik zou hem zo uit kunnen lezen in een paar uurtjes.. maar ik ben zo verslaafd geraakt aan die serie dat ik gewoon niet wil stoppen! Maar ik heb al een nieuwe serie die me staat te wachte.. 50 shades of greyy! jaja, dat gaat wat worden..
Het is namelijk een hele hype hier, en me collegaatje is bezig met het derde boek en die was echt shocked dat ik het boek niet kende!

Dat was het weer voor deze week!

Heel veel liefs en Greetssss uit Ozziee !

Much love, Cher
xxx

  • 24 Oktober 2012 - 13:49

    Marjolijn:

    Hoi,
    gaat zeker snel, ik ben ook erg benieuwd naar alles, je maakt zoveel mee.
    en al dat lekkere eten, heb al veel dingen klaar gelegd om mee te nemen, hoop dat ik niks vergeet.
    en betreft dat boek, ik denk dat wij shocked zijn al we het lezen haha
    misschien vinden we het wel niks, zo'n onderdanige vrouw.
    Tot gauw xxxx mama

  • 24 Oktober 2012 - 16:19

    Fried & Co:

    Wil je dat ik aan je moeder nog e-books meegeef?
    Bovenstaande triologie heb ik reeds in bezit.

  • 26 Oktober 2012 - 04:58

    Cherelle Peters:

    haha, vergeet de chocoladekruidnoten niet!
    EN DIE REPEN, omjingod wat een K*Tbeest ook af en toe!
    als het om chocolade gaat, kan ik hem soms echt killen, vooral die repen...
    ga je nieuwe kopen ??? please say yes! haha.. maar 3 is eigenlijk wel veel hoor mam..........
    Je vergeet vast niks, je kan alles hier kopen toch mam ?
    Dat ik daarnaar heb geluisterd! haha.. volgende keer neem ik alles mee van NL,
    is net even iets goedkoper!

    en nee dat hoeft niet hoor Fried maar toch bedankt! Mama heeft er al heel veel op staan!

    xxx Cher

  • 26 Oktober 2012 - 11:26

    Janny Noorlander :


    Ha Cherelle ik volg je verslag op de computer ,je hebt het wel naar je zin daar ,het lijkt me ook een geweldige ervaring ,geniet er van ,wat fijn dat je moeder komt ,ik heb haar van de week nog gesproken Dat zal een leuke tijd worden voor jullie .Groetjes en veel succes .Janny noorlander.




  • 29 Oktober 2012 - 10:41

    Bep En Frans:

    Hallo Cherelle,

    Meid wat maak jij erge leuke dingen meer. Leuk he dat je moeder naar je toe komt, ze heeft het er vaak over dat ze naar jou toe gaat. Het gaat heel goed met haar. Ik dacht even een mailtje naar jou toe sturen. Nou meisje heel veel plezier met je mamma en geniet van elkaar.

    Lieve groet Bep en Frans Kalse.

  • 30 Oktober 2012 - 19:35

    Mhats:


    He cherelle alles bon.
    Nog een nachtje slapen en tada daar is mam.
    Heel veel plezier samen geniet ervan ik hoor jullie.
    liefs xx

  • 31 Oktober 2012 - 12:27

    Elvira:

    Hi Cherelle,

    Wat een heerlijke verhalen......! Is je moedertje goed aangekomen? Heel veel plezier daar!!
    En geniet, maar dat doe je volop zo te lezen.... ennuh terugkomen he xxx

  • 31 Oktober 2012 - 13:57

    Cherelle Peters:

    Mama heelhudids aangekomen hoor!
    We hebben een lekker hotelletje, niet te groot, niet te klein.. precies goed voor een paar daagjes!
    Volgende week schrijf ik weer een blog hoe de Great Ocean Road was !
    de foto's zullen natuulijk ook daarna volgen ( wel op Facebook )

    We gaan volop genieten van onze reis!

    Groetjes daar in NL en groetjes vanuit Australie!

    xxx Cherelle !!

  • 31 Oktober 2012 - 13:57

    Cherelle Peters:

    Mama heelhudids aangekomen hoor!
    We hebben een lekker hotelletje, niet te groot, niet te klein.. precies goed voor een paar daagjes!
    Volgende week schrijf ik weer een blog hoe de Great Ocean Road was !
    de foto's zullen natuulijk ook daarna volgen ( wel op Facebook )

    We gaan volop genieten van onze reis!

    Groetjes daar in NL en groetjes vanuit Australie!

    xxx Cherelle !!

Tags: sydney, stage

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cherelle

Ik ben Cherelle uit Rijswijk en ik ga voor 5 maanden stage lopen in Australië! Dit is mijn eerste grote reis in me eentje dus het gaan zeker 5 spannende maanden voor mij worden waar ik erg veel van ga leren!

Actief sinds 03 Aug. 2012
Verslag gelezen: 252
Totaal aantal bezoekers 10290

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2012 - 01 Augustus 2013

Stage Australië!

03 Augustus 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: