16th week! Mijn laatste week stagee !!!!!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Cherelle Peters - WaarBenJij.nu 16th week! Mijn laatste week stagee !!!!!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Cherelle Peters - WaarBenJij.nu

16th week! Mijn laatste week stagee !!!!!!

Door: Cherelle

Blijf op de hoogte en volg Cherelle

09 December 2012 | Australië, Sydney

Het is eindelijk zover! Mijn laatste week stage bij Base!!
Ik ben zo blij dat ik hier weg ben.. Ben het helemaal zat met dat bagage en alle andere onzin taken..
Hierna heb ik gewoon 2 maanden vakantie, is dat niet geweldig! en dan is het ook nog zomer ( 25-35 ) wat wil je nog meer :D - Ik wil jullie niet jaloers maken hoor daar in Nederland, hihi!

Mijn laatste week wordt denk ik echt even kut.. Hannah en Robby ( andere 2 stagiaires ) zijn weg en ik ben nu alleen @ the Guest Service Desk! Dat betekent dus, lekker veel lopen naar bagage en geen om en om meer.. :( Ik kreeg net al meteen de sleutels van de luggage room in me handen toen ik net zat, dus dit wordt een leuke dag voor me..
En dan heb je natuurlijk ook de tours! Ik heb morgen mijn laatste HBW en donderdag natuurlijk de BBQ! ik heb 2 weken geleden al mee moeten gaan met de BBQ aangezien Hannah al weg was. Afgelopen donderdag kon er gelukkig een ander meisje mee, Giselle.

Ik weet niet of ik dat al had verteld, maar zij is de nieuwe stagiaire en zij zit nadat ik weg ben achter de GSD.. Heb haar al voorbereid op wat ze moet doen en wat ze hier kan verwachten. Helaas kan ze haar stage niet veranderen en moet ze hier 8 maanden stage lopen ! dat is het dubbele als wat ik heb. Gelukkig weet ze nu wel al wat ze kan evrwachten, wat ik totaal niet had en heeft ze genoeg tijd ( 8 maanden ) om dingen te veranderen en ook echt wat te bereiken hier. Het is een spontane meid die zich echt wel red en in 8 maanden moet ze wel wat kunnen bereiken.

Ik hoop dat ik vrijdag mijn eindvrslag en opdracht helemaal af heb en dat ik daarna zo vrij als een vogeltje ben! Ik heb mijn eindverslag echt bijna af en ik ben nu nog bezig met mijn opdracht.

Ik had niet afgelopen vrijdag maar de vrijdag ervoor een gesprek gehad met mijn collega over de opdracht die ik nu maak voor MOZJ. Zij willen een nieuwe dienst introduceren dat studenten helpt met een stage in Australie. Daar kan ik natuurlijk het beste bij helpen aangezien ik met 45 studenten in een huis zit. Ik zou nog even snel een enquete maken en afnemen en verwerken in mijn rapport. Ook zou hij nog even een kijkje nemen naar mmijn rapport en mij meer informatie opsturen..
Het is nu al een week later en ik heb nog steeds niks ontvangen en ik moet het donderdag/vrijdag al inleveren.. dit weekend nog even een mail gestuurd, maar geen respons .. ben benieuwd of dat nog wat wordt anders lever ik gewoon in wat ik al heb.

Dus ! Ben afgelopen 2 weken druk bezig geweest met school enzo, ik wil echt alles deze vrijdag af hebben en inleveren, zodat ik lekker klaar ben met alles. Heb nog 2 weken de tijd na mijn stage, maar dat doen we niet he! Ben er ook nog achter gekomen dat ik nog 4 opdrachten moest maken voor Advies&Account, dit is een vak naast mijn stage .. echt belachelijk! Moet ik 2 studieboeken gaan lezen, zelfanalyse.... wat een onzin....

Heb er al eentje gemaakt en moet er nog 3. Heb tot 25 januari de tijd voor dat.

Ook natuurlijk gewerkt voor Kubarz.. nog steeds lastig om genoeg shifts te krijgen, maar heb er nu iedere keer 2 per week gehad. Helaas waren sommige maar 4 uurtjes, dus verdiende ik nog niet eens zoveel. Lisa ( mijn Roomy ) die werkt echt belachelijk veel .. ze verdiend wel veel, maar ze doet echt vrij weinig leuke dingen nog hierzo.. maarja..

Had dit weekend een shift van 11 uur !! plus 2 uur heen en 2 uur terug..
wel lekker verdiend + nog $70 aan tips! Ik was zo blij he, eindelijk weer een beetje veel en even een lange shift. Het feestje was ook niet mis trouwens, hihi!
Moet vandaag ook werken ( 3 uurtjes ) en donderdag en vrijdag. Niet hele lange shifts, maar wel 3x ! :)

Ik was vorige week naar Skyfall geweest in de Imax, het blijkt dus dat ze hier het grootste scherm van de wereld hebben en JAA!
Ze hebben hier het grootste scherm, het was echt MEGA echt GIGANTISCH! Ik als filmliefhebber heb echt genoten! Het was echt alsof je in de film zelf zat, echt supergaaf! De film was trouwens ook goed hoor! hihi

Ik ben ook vorig weekend naar de O'bar geweest met 2 meiden.. dit is een Bar helemaal in de top van een gebouw dat ronddraait. Na een uur ben je helemaal rond geweest en heb je een mooi uitzicht gehad van Sydney 360 graden rond! Ook echt een heeeeeerlijke mocktail gehad genaamd Na Na Caramel! <3

Even tussendoor, Dit is echt te bizar voor woorden ..........
Ik zit nu dus achter de GSD, en net kwam de manager naar me toe:
' Jaa, We krijgen een porter, ze begint om 10 uur en zij gaat dan voortaan de bagage doen'
WHAT THE FUCKKKKKKKK !!!!!!!!!
Mijn laatste week hier, en na 16 weken stage lopen hebben ze een Porter! Het is echt niet te geloven!! Nja, gelukkig wordt mijn laatste week dan niet eens zo heel vreselijk met de bagage..

Ik heb haar net ontmoet en het is heel toevallig een Nederlandse meid! (dat hoor je echt gelijk aan het accent he) Het is niet eens een echte porter, maar ze doet dit voor gratis accomodatie hierzo.. Dus nu ben ik alles aan het uitleggen aan haar etc.. alsof dat geen tijd in beslag neemt iedere keer.... maarja!

Echt ongelooflijk toch?!

maarja.. waar was ik..
Oja, Het was natuurlijk ook 5 December afgelopen woensdag! En dat hebben we natuurlijk wel eventjes gevierd met een grote groep! We hebben lootjes getrokken en surprises/gedichten gemaakt + een kadootjes van 15 dollar :) We zijn naar Bondi Beach geweest om het daar te vieren en het was super gezellig!

Had ook een superlief pakketje/briefje van mama gekregen met wat foto's, wat chocolaatjes en een magazine -> voor sinterklaas! hihi

Verder veel aan mijn verslag gewerkt en aan mijn opdracht natuurlijk! Dus niet zo heel veel leuke dingen gedaan, of uitgegaan etc, bewaar ik allemaal wanneer ik klaar ben met stage bij Base..
Heb namelijk nog erg veel dingen die ik wil doen!

Trouwens, ik heb ook eindelijk een backpack!! Ze hadden bij Base 2 backpacks over, ik denk dat 2 meiden hem hier hebben achtergelaten.. Hij ziet er dus niet heel mooi uit, maar het is er wel een en ook wel een goede/grote waar ik naar op zoek was :) scheelt me weer 100-200 dollar, top toch ?!

Aangezien er nu een porter is kan ik vandaag misschien nog wat nuttigs doen! jeeeeeej, eindelijk! Helaas moet ik alles doornemen met haar en alles uitleggen wat ook tijd in beslag neemt.. En het is ook maar voor 3 uurtjes, maarach .. ik ben al blij dat ze er is, zeker deze week!

Ik ben nog steeds verbaasd van wat me net is overkomen ( hulp )
Net gezien dat ze van 9 tot 12 moet werken, dus moet daarna gewoon weer bagage doen.. Ze moet ook heel veel andere taken doen, echt gewoon alles wat ik hier eigenlijk doe, moet zij nu doen..
Zelfs e-mails filteren, packages maken, temporary keys aan de gasten geven etc.. echt niet normaal, dat lukt haar sowieso niet allemaal als ze ook de bagage moet doen..

Het is een beetje een rommelig reisverslag, maar ik ben tegelijkertijd natuurlijk ook bezig met allemaal andere dingen.. Zag net dus ook het formulier met alle informatie voor haar met wat ze moet doen enzo..

Robby zou vandaag nog even langskomen, die zal ook wel verbaasd zijn!

Nog maar 1 week en dan ben ik klaar !!!! ik kan het me gewoon niet voorstellen hihi.. nog even doorbijten dus en dan WEG HIER !

Nou ik ga maar weer 'aan de bak'..
Mijn volgende reisverslag wordt geschreven door een vrij vogeltje! *Tjierp*

Much love from Australia!

xxx Cherelle
Ben al bijna 2 uur bezig met mijn reisverslag, echt hoor

  • 10 December 2012 - 15:16

    Marjolijn:

    Hoi,
    wat fijn dat je bijna klaar bent, jammer genoeg niet de stage die je verwach had.
    we raar hoe het allemaal gaat daar hoor, lekker makkelijk allemaal.
    wat leuk dat je nog in de O-bar bent geweest, wij zouden daar samen heen gaan , maar ja, dat kwam er niet meer van. Was het een chique club?
    Ga je nog wel shifts doen in december ?
    En wanneer ga je een duikcursus doen?
    Ik hoor het allemaal wel.
    xxx mama

  • 17 December 2012 - 15:21

    Bep En Frans Kalse:

    Hallo Cherelle,

    Wij willen jou een hele fijne kerstdagen en een spannend 2013 wensen.

    Geniet van alles van wat je doet.

    Lieve groet Bep en Frans Kalse. Uit een koud Nederland.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cherelle

Ik ben Cherelle uit Rijswijk en ik ga voor 5 maanden stage lopen in Australië! Dit is mijn eerste grote reis in me eentje dus het gaan zeker 5 spannende maanden voor mij worden waar ik erg veel van ga leren!

Actief sinds 03 Aug. 2012
Verslag gelezen: 220
Totaal aantal bezoekers 10285

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2012 - 01 Augustus 2013

Stage Australië!

03 Augustus 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: