4th week! Weer een topweek voorbij gevlogen! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Cherelle Peters - WaarBenJij.nu 4th week! Weer een topweek voorbij gevlogen! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Cherelle Peters - WaarBenJij.nu

4th week! Weer een topweek voorbij gevlogen!

Blijf op de hoogte en volg Cherelle

16 September 2012 | Australië, Sydney

Mijn 4e week hier zit er nu op, aanstaande woensdag zit ik hier precies 5 weken/1 maand! De tijd is echt nu al voorbij gevlogen, het gaat echt onwijs snel hier. De werkweek, maar vooral de weekenden gaan zo snel, aangezien we altijd wel wat plannen om te gaan doen!

Dit weekje was weer onwijs gezellig! nouja, thuis in het huis zelf dan .. Mijn stageweek was echt vreselijk .. de hele tijd heen en weer lopen naar de bagageruimte en amper wat te doen.. Aangezien er nog een nieuw meisje is, moeten ze haar ook een beetje inwerken, maar dat hebben ze bij mij nog steeds niet helemaal gedaan. Ik heb dan nu af en toe nog minder te doen, hopelijk wordt het later wel iets beter en krijg ik taken die WEL iets met mijn opleiding te maken hebben!!

Afgelopen woensdagavond zijn we met het huis naar een Irish Pub in de buurt gegaan, omdat Bart ( jongen uit het huis ) mocht optreden met zijn gitaar en ging zingen! Onwijs gaaf natuurlijk dat ie dat deed en we stonden hem natuurlijk met ze alle aan te moedigen. Die pub was trouwens ook wel blij met 30 extra gasten op een avond ( terwijl het gemiddelde aantal rond de 10 was, haha )

Donderdag was het echt een raare stomme dag op het werk.. Zoals iedere donderdag heb ik natuurlijk die BBQ, maar deze keer regende het. Maar dat geeft natuurlijk niet, want iedereen stond gewoon klaar om te gaan en het ging gewoon door. We hebben dus heerlijk in de regen ge-BBQt! gelukkig waren de mensen wel lekker gezellig waarmee we weg waren. In de avond weer lekker wezen stappen in de Scubar, dus de avond was in ieder geval wel geslaagd!

Vrijdag had ik een heeeeeeeeeeeeeerlijk vrij dagje! Hier heb ik gewoon echt naar uit gekeken na die stomme 'werk'-week.. Het was ook redelijk lekker weer, dus heb lekker een wasje gedaan en ben even met iemand naar de Aldi hier vlakbij geweest. Alvast een beetje inkopen gedaan voor de volgende dag natuurlijk, DEFQON! Ik moet toegeven dat ik in de avond met een paar meiden naar 'San Churro' geweest! Dit is een soort chocolade/churro's bar waar je heerlijke chocolade/churro's met choco dipsaus/choco-fondue en natuurlijk de beste warme chocolademelk kan krijgen. Heb heeeeeerlijke churro's gegeten, dus mijn avondje was weer helemaal geslaagd!!!

Zaterdag................... It's time for Defqon 1 in Australia Sydney!!!
Dit was echt totaal niet mijn ding..

Hardstyle/Hardcore/Trance/Dubstep/Alles gewoon! de dagen ervoor werden er in het huis al zulk soort nummers gedraaid, maar echt een herrie is het dan. We zijn uiteindelijk met 34 mensen naar Defqon geweest en geloof me.. Het was GEWELDIGGGG!!!!

Aangezien Defqon dus blijkbaar een Nederlands iets is, mochtend NL'ers voor $20 naar Defqon, terwijl de prijs voor kaarten eigenlijk $160 was. Wij moesten dus $20 betalen, wat eigenlijk voor het goede doel was en we moesten iets van een oranje kledingstuk aandoen. Om 11.00 's ochtends vertrokken we en om 13.00 waren we eindelijk bij Defqon aangekomen. Onwijs druk natuurlijk en wat een types lopen daar rond! Ik heb echt me ogen uitgekeken. Alle meiden hadden echt een amperbroekie aan, of mensen hadden de meest raare pakken aangedaan.. Het was echt bizar, maar tegelijkertijd ook heerlijk om al die mensen bij elkaar te zien haha! Ik dacht van te voren dat ik het echt niet tot 22.00 kon uithouden daarzo, maar ik ben echt helemaal losgegaan, het was echt zooo gaaaaaf! Vooral de eindshow met Lasers, vuur en vuurwerk was onwijs gaaf! We zitten nu al te denken om met het hele huis volgend jaar weer te gaan voor een soort reunie! Ik heb zelfs bij iemand op ze nek gezeten, dat heb ik echt nog nooooooit gedaan en dat was suuuuuuuuuuuuuuuuper cool natuurlijk!!
Ik heb echt een andere kant van mezelf ontdekt hahaha!

Zondag/vandaag lekker een dagje vrij.. niemand was echt moe of heeft echt last gehad van de heavy day before.. Was weer redelijk weer en was weer eens lekker vroeg wakker dus weer een wasje gedaan, beetje opgeruimd en even winkeltjes gekeken @ Bondi Beach..
Gewoon omdat het kan, hihi!! lucky me!

Vandaag was ook iemand uit het huis jarig, dus zijn we lekker pizza&cocktail gaan doen bij Hugo's ( die tent met die heerlijke pineapple pizza's!! )

Dit was weer even een samenvatting van de afgelopen week..
Ik zat even te bedenken om niet 1 keer per week maar 2 keer per week te schrijven ofzo.. maar dan worden me verhalen nog langer, want ik heb toch altijd wel wat te vertellen over mijn weekje!!!

Nog iets trouwens: IK GA NAAR COLDPLAY !!!! aaaaah
Ik dacht dat de tickets waren uitverkocht, maar blijkbaar niet en nu ga ik 17 november 2012 naar Coldplay in Sydney! Ik ben zo blij dat ik er naartoe ga! helemaal geweldig.. nu al! haha

Nou, ik ga nu maar slapen.. snel vandaag of morgen weer even een paar foto's erop zetten, dan hebben jullie ook meteen een sfeer-impressie van Defqon..

Goodnight Y'all, Much love from Sydney!

xx Cher

  • 17 September 2012 - 12:16

    Marjolijn:

    Zoooo, dat is weer veel wat je daar hebt meegemaakt, hele andere dingen, wel gaaf hoor en lekkere dingen eten, CHURRO'S enzo , jaloers!!
    Ik hoop dat je werk wat interessanter wordt, als dat andere meisje is ingewerkt kunnen jullie misschien samen wat uitwerken, of studeert zij wat anders?
    Wel grappig dat Coldplay concert, daar kan je mooi heen na mijn bezoekje haha
    En grappig dat die mensen zo makkelijk zijn, in de regen BBQ-en, zo moet ik het eens hier verkopen, staan ze op de achterste pootjes, maar ja in Nederland zijn de mensen wat sneller geprikkeld.
    Hier alles rustig, gister lekker gegeten met Rob en El bij sushibar, met de 2 kleintjes , dus dat was snel voordat de verveling toesloeg haha. Ik zie je woensdag wel op skype. Kuzzies mama

  • 20 September 2012 - 23:52

    Mhats:


    Zoveel maak je mee daar. echt te gek. IK WIL OOK NAAR COLDPLAY!!!! haha.
    Eerst maak je je moeder jaloers met je churro,s en dan mij je wordt bedankt.
    En hoe was de andere kant van jezelf bevallen? Hoop dat je niet als hardcore babe
    terug komt haha zal toch wel niet.
    Vind het trouwens goed als je 2x per week schrijft zijn leuke verhalen al is het soms
    voor jou doen extreem meiiiisje.
    Hug mhatsx

  • 24 September 2012 - 06:35

    Cherelle Peters:

    jaa joh.. als het maar gratis is he .. Al die Backpackers gaan dan geljik mee!

    Coldplay was toch op het Malieveld 6 september, waarom ben je niet daar naarto gegaan dan gekkie!
    Mijn andere kant was best heftig haha, maar wel heeeel leuk! Maar ik blijf natuurlijk wel mezelf hoor

    liefss ! ik mis jullie twee samen wel hoor
    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cherelle

Ik ben Cherelle uit Rijswijk en ik ga voor 5 maanden stage lopen in Australië! Dit is mijn eerste grote reis in me eentje dus het gaan zeker 5 spannende maanden voor mij worden waar ik erg veel van ga leren!

Actief sinds 03 Aug. 2012
Verslag gelezen: 222
Totaal aantal bezoekers 10283

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2012 - 01 Augustus 2013

Stage Australië!

03 Augustus 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: